You are here!!


Danone Voedingsonderzoek: onze expertise op het vlak van zintuiglijke wetenschap

Onze expertise op het vlak van zintuiglijke wetenschap

Bovenop de nutritionele voordelen van de yoghurt Activia weten we ook dat er veel factoren zijn die maken dat wij van het product genieten, waaronder ook de vijf zintuigen. Daarom werken wij nauw samen met experts op het vlak van zintuiglijke en consumentenwetenschap. 

In een hoogtechnologische infrastructuur helpt het onderzoeksteam van Danone Onderzoekcentrum (Danone Nutricia Research Center)  ons smaken, geuren en texturen te creëren die een grote tevredenheid scheppen. Onze afdeling Zintuigelijke en Gedragswetenschap focust op een beter inzicht in de voorkeuren van onze consumenten. Zo weten wij hoe wij onze nieuwe producten moeten maken. Het is hun bijzondere kennis die ons huidige productaanbod vormgaf. En die is van onschatbare waarde voor de ontwikkelingen van morgen. Ze verzekert ook dat iedere keer dat je voor Activia kiest, of het nu standyoghurt of roeryoghurt is, je zult genieten van een  heerlijke  smaak en de gladde textuur waar het om bekendstaat.

ONTDEK EN GENIET

*Live InSync = Eén zijn met jezelf