You are here!!


De truc van 1 minuut om uw  buikspieren te versterken ... en meer innerlijke rust te krijgen

Omdat uw drukke leven zoveel van u eist, weet u dat een gevoel van innerlijke rust van essentieel belang is om alle uitdagingen op een evenwichtige manier aan te gaan. Regelmatige fitnessoefeningen kunnen een grote rol spelen om dat evenwicht te bereiken, maar ze nemen ook een groot deel van uw kostbare tijd in beslag. Deze work-out van 1 minuut helpt u om uw buikspieren te versterken, geeft u meer gemoedsrust en laat u de dag aanvatten met nog meer vastberadenheid.

 

Met de uitdagingen en de eisen van het dagelijkse leven moet het een topprioriteit zijn om een sterk evenwicht in stand te houden, zowel lichamelijk als geestelijk. En dan komt een snelle, efficiënte work-out altijd van pas. Gelukkig is deze work-out van 1 minuut een doeltreffende manier om alle grote spiergroepen aan het werk te zetten en u te helpen om sterkere buikspieren te krijgen. De ‘plank’, een belangrijke oefening bij pilates en yoga, is een goede keuze voor een work-out voor het hele lichaam die heel weinig tijd vraagt. Als u maar één minuutje de tijd hebt, kan dit een ideale manier zijn om dit te benutten ...  

Een perfecte plank

Plaats uw handen en knieën op de grond. Breng uw voeten dicht bij elkaar en buig door tot u op uw ellebogen rust. Zet ze recht onder uw schouders. Hou uw onderarmen tegen de grond en leg uw handpalmen plat of leg uw handen samen onder uw hoofd. Hou uw hoofd en ruggengraat nu recht en breng zachtjes uw buik omhoog ter hoogte van het middelpunt. Hou deze positie een minuut aan. Met deze work-out voor het hele lichaam wint u gegarandeerd aan kracht, houding en evenwicht.

 

ONTDEK EN GENIET